Blogginlägg
Bahnhof – faller för 6G och Starlink?

Ett bolag som har utvecklats relativt starkt, men vars aktie har utvecklats det motsatta under 2026 är Bahnhof. Senast som jag skrev om bolaget var i samband med dess kvartalsrapport för årets första kvartal. Rapporten var bra och som det ser ut lyckas man växa och expandera med stabila marginaler samtidigt som man fortsätter att dra nytta av den ökade…
[Blogginlägget är skrivet av: Fermentum Vitae] Läs hela blogginlägget av Fermentum Vitae här: Bahnhof – faller för 6G och Starlink?